Under dagen sover jag flera gånger och hade nog egentligen kunnat somna igen nu om jag bara försökte. Sen jag började jobba natt har jag vridit och vänt på dygnet fram och tillbaka till den grad att jag inte längre har någon aning om vad normal sömn och vakenhet är längre. Jag sover mest för att förebygga trötthet längre fram; för att orka jobba och för att orka köra bilen hem. På helgerna försöker jag sova på natten, men det blir att jag antingen lägger mig eller vaknar för tidigt. Det finns egentligen ingenting som känns rätt, jag tar mig igenom alla dagar på olika sätt. Sover si, äter så och gör likadant eller tvärtom imorgon. 
 
Ikväll lyssnar jag på Kate Bush och Siouxsie and the Banshees. Finner mig i de udda melodierna och låter benen somna där jag sitter ihopvikt på golvet. Inatt ska jag försöka vara vaken så länge som möjligt.
 



Lämna gärna ett avtryck, men inte reklam.
Ord betyder massor.